הובלת משרדים

הובלות משרדים והעברת משרד הם תהליך שונה לעומת הובלות דירות. בעוד שבזמן הובלות דירות יש דגש על הכנה מוקדמת ואריזה של כל פרטי הריהוט השונים כמו גם העברה של ציוד כמו ארונות, מיטות מכונת כביסה או מקרר, הובלות משרדים כוללת בעיקר העברה של שולחנות, כסאות רהיטי אחסון כמו ספריות, כונניות ומחשבים. בנוסף יש לקחת בחשבון שבזמן הובלת משרדים לרוב לא מתבצעת העבודה השוטפת היום -יומית של המשרד, מה שגורם לאובדן ימי עבודה.

סיגלית רונן
תודה רבה לחברת אבי ארבלי הובלות על השירות האדיב והמסור, בזכותכם העברנו את דירתינו בראש שקט ובלי נזקים

סיגלית רונן

ירושלים, גילה

צ'ט בווטסאפ
שלח דרך ווטסאפ